گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

Tobacco Oud از برند Tom Ford

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ
یه ترکیب بسیار عالی از رایحه آلبالویی توتون پیپ و عود که متاسفانه اصلا روی پوست من ماندگاری نداره.

رایحه ابتدایی این عطر یه ترکیب بسیار دوست داشتنی و سنگین از توتون پیپ با حس بسیار طبیعی و خوشبو و شکیل به همراه رایحه ترش و شیرین و ملس آلبالو هست که مقداری عود و یه بوی کثیف و چرکین خاص هم همراهیشون میکنن. راستش اون بوی کثیف و چرکین نمیدونم منبعش چیه. احتمال زیاد به خاطر مشک باشه یا شایدم به خاطر کمی رایحه چرم، ولی در مجموع حس خیلی خاص و جذابی به عطر میده. رایه عود خیلی ملایم و دوست داشتنی هست و بو و حس و نوع اون منو تا حد خیلی زیادی یاد عطر عود وود از همین برند میندازه. یه رایحه ترش و شیرین آلبالویی به همراه مقدار زیادی توتون طبیعی، کمی رایحه چوبی عود، کمی شیرین و گرم و در نهایت کمی مشک دار و کثیف. یه شروع بی نظیر و بسیار سنگین و تاریک و مردانه و فوق العاده.


بعد از چند ثانیه و خیلی سریع اون حس کثیف از بین میره و رایحه عود بسیار بسیار ضعیف میشه و تنها چیزی که باقی میمونه بوی ترش و شیرین و آلبالویی تنباکو هست با کمی رایحه مشک تا انتها. به نظرم این عطر با پوست من اصلا مچ نمیشه چون پخش بوش بسیار ضعیفه روی پوست من و ماندگاریش هم نهایت 2-3 ساعت بیشتر نیست! خیلی ناراحت کننده اس انصافا.

نگارنده: مصطفی ( Kain )
  • علی ملتی

Tobacco Oud

Tom Ford

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی