گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

معرفی برند Profumum Roma

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۴۷ ب.ظ

برند Profumum Roma در سال 1996 توسط خانواده Durante  در ایتالیا بنیان نهاده شد. عطرهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در غلظت حدود 40 درصد با الکلِ عطرسازی ترکیب شده اند. این غلظت بالا سبب شده تا اولا ماندگاری عطرها بسیار بالا باشد و از طرف دیگر تغییرات فاز از تاپ تا بیس بسیار به کندی صورت گیرد که گاهی حوصله سربر میشود. این برند بصورت محدودی در ایران حضور داره و بعضی از عطرهای اون بطور پراکنده پیدا میشن. در ادامه چهار عطر این برند رو خیلی خلاصه  شرح میدم.

 

 

Ambra Aurea

 

در سال 1998 به بازار عرضه شد. یک عطر کهربایی- دودی که انتقال رایحه از عنبرسائل در آن با کندر حس دودی گرفته و در انتها با مر مکی صمغی شده است و در نهایت یک رایحه شرقی، بالزامیک، صمغی و دودی را ارائه می نماید. این عطر بیشتر مردونه بوده و ماندگاری و پخش اون بسیار بالاست و مناسب فصلهای سرد سال می باشد. 

 

 

Battito d'Ali

 

عطر مورد علاقه من در این برند که در سال 2010 به بازار عرضه شد. از گروه گارمند- شیرین، با شروعی مدرن از بهار نارنج که بسرعت با مر مکی ترکیب میشه و رایحه ای نزدیک به آدامس رو تداعی میکنه و بتدریج پودر کاکائو و وانیل حس گارمند و شیرین به اون میدن. بسیار عطر جذاب و خوشمزه ایه و ماندگاری بالایی هم داره و تنها نقطه ضعفش اینه که به پوست چسبیده و پخش پایینی داره. عطر یونیسکسه و میشه اونو چهارفصل استفاده کرد. 

 

 

Arso

در سال 2011 به بازار عرضه شد. یکی از عطرهای کاجی خوب بازار هستش. رایحه ای چوبی، رزینی، دودی و چرمی رو ارائه میده. این عطر مردونه بوده و مناسب فصلهای سرد ساله و پخشی متوسط داره در حالی که ماندگاریش خیلی زیاده.

 

 

Audace 

در نهایت عطر اودِیس هست که در سال 2015 به بازار اومد. یک عطر چوبی - وتیوری با رایحه بینظیر. اگه از بوی وتیور خوشتون میاد این یک انتخاب بینظیره. رایحه ای مدرن و ادویه ای از خس خس رو ارائه میده. بسیار خوب بالانس شده و متعادل میباشد. رایحه یونیسکس بوده و چهارفصل میشه ازش استفاده کرد. پخش بوی متوسط و ماندگاری بالایی داره.

 

 

نظرات  (۲)

مرسی

چرا دیگه ننوشتی؟ من تازه اینجا رو دیدم و همشو توی چند روز خوندم. عالی بودید. لطفن ادامه بده.

پاسخ:
سلام
ممنون از حسن نظرتون
والا یک مقدار کمبود وقت و شرایط کاری دیگه اجازه نمی ده خیلی بتونم وقت بگذارم
ولی دوستان دیگه ای هستند که خیلی بهتر دارند در حوزه عطر تولید محتوا می کنند
اگه علاقمندید می تونید به سایت زیر مراجعه بفرمایین؛
https://samoor.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی