گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عطر L’Arbre de la Connaissance از برند Jovoy Paris

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

این عطر یه کار خیلی خوب بر پایه رایحه انجیر هست که به طور حتم اون زیر زیرا اتفاقات مشکوک و غیر منتظره ای هم در حال وقوعه:


رایحه ابتدایی این عطر با ترکیب خیلی خوشبو، شاداب، کمی سبز و میوه ای انجیر و رایحه شیرین مرکبات شروع میشه. این ترکیب انجیر با رایحه شیرین مرکباتی یه بوی خیلی خوشمزه و دوست داشتنی بوجود میاره. یه چیزی شبیه به یه تافی میوه ای که طعم خیلی خیلی طبیعی تری داشته باشه. به نظر من رایحه میوه های دیگه ای هم بصورت خیلی ملایم تو این عطر هستن و فقط انجیر و مرکبات نیست.

با گذر زمان رایحه انجیر کمی آرومتر میشه اما تو این مرحله من یه حس روغنی، صمغی و کمی کثیف و چرکین در کنار این بوی میوه ای عطر حس میکنم. به نظر من یه ترکیب صمغی و روغنی و یه رایحه کثیف و چرکین یه چیزی شبیه به چرم یا بهتره بگم جیر پشت رایحه اصلی عطر که میوه ای هست پنهان شده و مدام سرک میکشه که شخصا خیلی خوشم اومد.



پخش بوی عطر تو یکی دو ساعت اول متوسطه اما بعدش کاملا میچسبه به پوست و فقط خودتون بوشو حس میکنین و ماندگاری حدود 4-5 ساعت روی پوست داره. رایحه ابتدایی نرمال و تقریبا مثل عطرهای دیگه بر پایه رایحه انجیر هست اما تو رایحه پایه یه دفه تغییر ماهیت میده و حسابی آدمو سورپرایز میکنه.


نگارنده: مصطفی( Kain) 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی