گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عطر Cuir Ottoman توسط Parfum d`Empire

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

این عطر در سال 2006 وارد بازار گردیده و توسط Marc-Antoine Corticchiato طراحی و در گروه شرقی-گلی طبقه بندی شده است.عطر با یک هجوم گلی-صمغی از رایحه پودری زنبق و مقادیری صمغ شروع میکنه. بسرعت رایحه نفتی چرم به مجموعه اضافه میشه با ابعاد دودی اضافه که ظاهرا از بخور بایست باشه. 



بعد از گذشت زمان در میانه، رایحه یک حالت چرک پیدا میکنه که کمی نعناع هندی و البته مقدار بیشتری از انواع انگُمها در آن قابل تشخیصن. در این مرحله بُعد گلی رایحه کمتر میشه و اما چرم هنوز قابل تشخیصه. عطر حالت پودری خودشو هنوز تا حد زیادی حفظ کرده و انگار که گرده خاکی چیزی روش باشه ، به اون شکل حضور داره. 
در مرحله بعد رایحه چرم میره و صمغها کم رنگتر میشن و بجاشون رایحه کهربایی ترکیب لابدانوم، تونکا و وانیل به همراه پودری زنبق رایحه رو تشکیل میدن. رایحه تغییر رنگ میده و قهوه ای میشه. گرم و شیرین. 
در انتها نیز آنچه باقی میمونه و قابل تشخیصه فقط وانیل هستش که گرم و شیرین نقش بازی میکنه.

پخش بوی عطر بسیار عالیه بطوریکه با دو تا پیس از سمپل، بو کل اتاق رو گرفت و ماندگاریش هم رو پوست من حدود 12 ساعت، بسیار عالی.

  • علی ملتی

Cuir Ottoman

Parfum d`Empire

چرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی