گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عطر Ambre از برند Mona di Orio

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ

عطر Ambre از سری Les Nombres d’Or برند Mona di Orio یکی دیگه از عطرای کهربایی بود که خیلی کنجکاو بودم تستش کنم. این عطر هرچند با شروعی متفاوت در میانه خیلی شبیه Ambra di Luna از رامون مونگال میشه. کهربا تو این عطر حضور پررنگ تری داره. یک شروع چرک و کثیف از کهربا اما نه در حد سایکودلیک. احتمالا با رزینهایی مثل تولو بلسان و بنزویین این حس کثیفی رو درست کرده باشن. 



بعد مدتی احساس صابونی و گلی یلانگ تو عطر خودشو نشون میده منتهی بعنوان تزیین کننده کهربا و بتدریج عطر خیلی شبیه عطر رامون مونگال میشه: یک حالت پودری و لوازم آرایشی قدیمی ولی چرب. منتهی نسبت به اون شیرینی کمتری داره و یک پرده خیلی ضعیف سبز هم اون وسطا حس میشه. این عطر هم خیلی سنگینه و پخش بوش زیاده و موندگاریش هم خوبه و بشدت حالت شرقی داره.

  • علی ملتی

Ambre

Mona di Orio

شرح عطر

کهربا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی