گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عطر سلطان رز

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

شرکت انصار عود یکی از معتبرترین تولید کننده های اسانس و چوبهای انواع عوده . دفتر مرکزیشون ظاهرن تو اردنه و یک دفتر هم تو امریکا دارند. این شرکت به فراخور مواد اولیه ای که هر سری به دستش میرسه یکسری عطر هم میسازه که به خاطر یگانگی مواد بعد از تموم شدنشون خواه نا خواه دی سی میشن و دیگه وجود ندارند. هر چقدر کیفیت مواد تهیه شده توسط این شرکت خوبه، قیمتهاشونم قشنگه تا حدی که گاهی برای 3 میل از محصولشون حدود 600 دلار مجبور میشید بپردازید!
خوب چه کسی میتونه دستش به محصولات این شرکت برسه؟ معلومه غیر از مولتی میلیاردرهای عرب ، تک و توک افرادی که آشنایی با روایح مختلف عود دارند و عاشق اون هستند و البته مشکل مالی هم برای پرداختهای سنگین ندارند.

در این بین یکی از دوستان یک سمپل کوچولو در حد ppm داشت که لطف خدا شامل حال من شد و به من رسید. 

این عطر از سه جز تشکیل شده : اسانس کمیابی از عود چینی، اسانس چوب صندل و اسانس رزی که ادعا میشه توسط سلطان قابوس تهیه شده .



عطر با رایحه سنگین و تیره رز شروع میشه. رایحه رز با اون بوی گلاب خیلی فاصله داره. کمی بعد بوی عود شروع میشه: گرم، کثیف و حیوانی. در حالیکه ریتم رایحه رز همچنان ادامه داره. در انتها سندل اضافه میشه و رایحه از اون حالت حیوانی خودش می افته ، در عوض عود با صندل اینجا یک رایحه خشک ، چوبی -کاغذی رو ایجاد میکنن که جای دیگه هم اونو بوییده بودم بله : Private Label Jovoy .
خشک، بُرنده و بسیار شیک و باکلاس با این تفاوت که یک نت اضافه گلی-رزی خفیف هم کنارش داره. غلظت عطر مانند بقیه محصولات عربی چنان غلیظه که اسپری نمیشه. در هر بار استعمال بوی رایحه حدود 12 ساعت روی پوست میمونه و پخش بو هم در حد تیم ملی.
در چند کلمه میتوان عطر رو اینچنین توصیف کرد: شیک، باکلاس، مجلسی.


  • علی ملتی

نظرات  (۱)

سلام من یک شیشه سه میل از این عطر خریدم⁦☺️⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی