گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرکت LVMH

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

یکی از شرکتهایی که دونستن راجع بهش شاید براتون جالب باشه LVMH یا بعبارتی Louis Vuitton S.E_ Moët Henness هستش که در سال 1987 از ادغام دو شرکت Louis Vuitton و Moët Henness بوجود اومد. حدود 50 درصد سهام این مجموعه متعلق به گروه Christian Dior S.A میباشد که اونم بیشتر سهامش مال فردیه به اسم Bernard Arnault که عکسشو پایین میبینید ، تحت عنوان گروه Groupe Arnault. این شرکت فرانسوی یک هلدینگ بین المللی در زمینه تولید کالاهای لوکسه که دفتر مرکزیش تو پاریسه و چیزی حدود 60 شرکت ریز و درشت تحت تملک اون میباشند. درآمد این مجموعه در سال 2014 چیزی حدود 31 میلیارد یورو بوده است. 



موسسات تحت مالکیت این گروه رو میشه به پنج دسته اصلی تقسیم کرد که شامل نوشیدنیهای الکلی، طراحی لباس و اجناس چرمی، لوازم آرایش و عطر، ساعت و جواهرآلات و خرده فروشیهای تخصصی میباشد.

حتما توصیه میکنم لیست شرکتهای تحت تملک این گروه رو ببینید . دود از سرتون میپره با دیدن اسم غولهایی که مثل یک شیر سیرک آروم و رام زیر مجموعه این هلدینگ هستند. تا اونجایی که به عطر مربوط میشه فروشگاههای زنجیره ای Sephora یکی از شرکتهای زیر مجموعه هست و اما برندهای عطری و آرایشی زیر مجموعه این هلدینگ شامل موارد زیر میشه :

Parfums Christian Dior
Guerlain
Parfums Givenchy
Kenzo Parfums
BeneFit Cosmetics LLC
Fresh 
Make Up For Ever
Acqua di Parma
Perfumes Loewe S.A
Fendi Perfumes
Marc Jacobs Beauty
NUDE

  • علی ملتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی