گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح l'Opéra des Rouges et des Roses از DSH

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

عطر l'Opéra des Rouges et des Roses  در سال 2015 به بازار ارائه شده و بخشی از مجموعه Giverny In Bloom برند می باشد. عطار در این عطر سعی داشته یک تصویر امپرسیونیستی از یک باغ پر از گلهای میخک، صد تومانی و رز ارایه دهد. صحنه ای از گلهای قرمز و صورتی. بشکلی که این تصویر نه بصورت خیلی طبیعی بلکه بشکل کلاسیک و قدیمی اون ارایه شود. شروع این عطر بسیار زیبا ، کلاسیک و در عین حال غیر قدیمیه. دقت کردین بعضی از طراحی ها در عین حال که کلاسیک و قدیمی هستند و شما را به اعماق تاریخ میبرند ولی هیچوقت از مد نمی افتند، همیشه اصالت خودشونو دارند، همیشه به روز هستند. این عطر یکی از هموناست. 



عطر با یک هجوم از گلها ظاهر میشه: کمی رز ، گل صد تومانی، میخک، یاس، کمی بنفشه. گل میخک در این مرحله بیشتر تو چشمه، در همین بین برای مدتی رایحه عسل و ادویه میخک اونو بشدت حیوانی، کلاسیک و سنگین می کنند. در کنار رایحه گلها شما یک حس تیز ادویه ای ، شیرین شرقی هم از عطر دارید. در این مرحله وقتی نفس می کشید دونه دونه گلها جلوی چشماتون رژه میرن. بتدریج بعد یک مدت این تصویر کلاسیک از باغ گل کمرنگ میشه و شروع بازی رزها میشه. تو این عطر 8 نوع رز مختلف استفاده شده است. یک تصویر ملایم ، شیرین، قرمز و صورتی، کلاسیک و قدیمی از رز ها رو ارایه میده. 
در نهایت با کمرنگ شدن رزها ، با یک رایحه شیرین شرقی که بسیار ملایم و به پوست نزدیکه بکار خودش خاتمه میده. عطر زنونه هست، با ماندگاری و پخش متوسط. مناسب استفاده در بهار و پاییز.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی