گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح Bello Rabelo از برند Les Liquides Imaginaires

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

رفتین خونه مادربزرگتون. برای ناهار دعوت شدین، از پشت پنجره بوی قورمه سبزی پخش شده توی کوچه و اسید معدتون شروع میکنه به ترشح شدن. میرسید جلوی در و بعد از احوال پرسی و خوش و بش میپرید میرید تو آشپزخونه و جلوی قابلمه خورشت قورمه سبزی خوشمزه مادربزرگ وای میستید و به قل و قل اون نگاه میکنین. غافل از اینکه در قابلمه بازه و تموم بخار اون روی لباس شما نشسته، میاین توی هال و میبینین لباستون مرطوب شده و تموم لباس بوی قورمه سبزی گرفته، در واقع در این لحظه بوی شما هیچ فرقی با اینکه عطر Bello Rabelo توسط Les Liquides Imaginaires رو زده باشین نمیکنه. 



من راستش نمی دونم از این عطر خوشم میاد یا نه، منتهی خوشم نمیاد لباسم بوی قورمه سبزی بده! حالا آخه وقتی اینو هی بو کنید کله تونم بوی قورمه سبزی میگیره! دیگه واویلا! فک کنم عطر خطرناکی باشه! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی