گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطر Jubilation for Men از برند Amouage

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

یه عطر بسیار خوشبو، با کیفیت و ساخت عالی، که بوی بسیار شیک و باکلاس و در عین حال قیمت بسیار بالایی هم داره. رایحه اولیه این عطر بوی قوی میوه ای و شیرین هست که مقدار زیادی رایحه دارچین اونو احاطه کرده که بدلیل دُز بالای اون، بوی تند و نسبتا تلخی داره و رایحه خیلی ملایمی از رایحه های جنگلی و چوب ها این ترکیب بو رو همراهی میکنن.


رایحه میوه ای بسیار بوش خاص هست و بویی شبیه به ترکیب رایحه موز و هلو داره منتها نه مثل موز یا هلوی تازه. بوی اون حسی مثل بوی میوه های خشک شده داره. اگه هلو یا زردآلو خشک شده که بهش میگن "برگه" رو له کنین و بو کنین متوجه میشین چی میگم.

 


شاید شما بااین پولی که بابت این عطر میدین توقع یه پخش بو و ماندگاری وحشتناک رو داشته باشین، اما پخش بو و ماندگاری متوسط به بالایی داره و اصلا زیاد نیست. ماندگاری این عطر روی پوست من حدود 6 تا حداکثر 8 ساعت هست که فقط تو 2-3 ساعت اول پخش بوش زیاده و بعدش فقط کسایی که بهت خیلی نزدیکن متوجه بوش میشن. بوی بسیار بالانس و عالی داره و کیفیت ساختش هم واقعا عالیه، اما اینکه به هزینه اش  می ارزه یا نه، بستگی به دیدگاه شما داره.


نگارنده: مصطفی (Kain) 

  • علی ملتی

Amouage

Jubilation for Men

شرح عطر

نظرات  (۱)

لطف کنید از خودتان هم نظری بدید و تنها کارتان کپی کردن و چسباندن از سایتهای دیگه نباشه. والا من این متن رو هر جا توی سایتهای ایرانی میرم میبینم. بدون حتی یک کلمه تغییر. 
پاسخ:
سلام دوست عزیز

ممنون از توجه و دقتتون. واقعا متاسفم و نمیدونم چی بگم. اونجاهایی که نظری داشتم تو عطرهای دیگه گفتم. تو این عطر جوبیلیشن شرحی بهتر از کار دوست عزیزم آقا مصطفی ندیدم و چیزی نمیتونستم بهش اضافه کنم. در نتیجه با اجازه از خودشون و با ذکر نامشون شرحشون رو از فرگرنتیکا کپی کردم. باقی وبسایتها هم لابد همینکار رو کردند. شرمنده ام که باعث آزرده خاطر کردنتون شد. شاید این مطلب بتونه به فرد دیگه ای کمک کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی