گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطر Intricate توسط برند Boadicea the Victorious

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ق.ظ

نمیدونم تو عطرای سیاهی که تو بازار هست عطری سیاهتر از این هم پیدا میشه یا نه. این از اون ناعطراییه که فقط بدرد اونایی میخوره که عاشق این نوع رایحه هستن: یک لحظه اونو تو بطری اسپری کنن و و دماغشونو شخصا داخل بطری کرده و لذت ببرن بدون اینکه به دیگران آسیب بزنن. 
وقتی رایحه به مشامتون میخوره شما رو مستقیم میبره به اتاق شکنجه. جایی شخصی رو روی صندلی فلزی بستن و از زیر دارن صندلی رو با آتیش داغ میکنن بوی چرم و سوختگی بدن به همراه بوی لاستیک سوخته ناشی از سوختگی قطعات لاستیکی روی صندلی قاطی میشه .



عطر با بوی تند و زمخت چرم و عود شروع میشه . عودی که اینجا استفاده شده به احتمال زیاد مربوط به منطقه پاپوآی غربی یا 
 Irian Jaya می باشد که یک رایحه لاستیک سوختگی و گازوییلی داره . کساییکه عاشق بوی دود گازوییل و لاستیک سوخته هستن بایست از این خوششون بیاد. بو تقریبا به همین منوال تا پایان ادامه داره و فقط شدتش کم میشه. اینقدر چرم و عود سنگینه که چیز دیگه ای حس نمیشه. پخش بو و ماندگاریش خیلی خوبه. منتهی بوهای این مدلی بشخصه برای من خیلی بی رحمانه است و نمیتونم استفاده کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی