گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطر Homme I از برند Molinard

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

این برند Molinard یکی از تولید کننده های خیلی قدیمیه عطره که تو شهر Grasse فرانسه مشغول به کاره و بطور خانوادگی اداره میشه. در سطح بین المللی شاید خیلی شناخته شده نباشه ولی بخاطر فعالیتهای آموزشی و فرهنگی که داره تو فرانسه شناخته شده است و عطر Habanita اون جزو عطرای معروفشه. این برند از سال 1849 در حال تولید عطره. کلون Molinard Homme I از این برند در سال 1996 تو بازار توزیع شده. 

شروع عطر با اسطخودوسه و نعناع هندی ، و البته مقداری هم خزه بلوط قابل تشخیصه، خزه بلوط حس آرایشگاهی به عطر میده. اون اوایل کار رایحه ها یمقدار نعناع هم میشه تشخیص داد. بعد مدتی اسطوخودوس و نعناع میرن و بوی گرم و صمغی مر جاشو میگیره. اینجا بوش یمقدار شرقی و شیرین میشه. 
در مجموع رایحه خیلی چسبده به پوسته و ماندگاریش بیش از 4 ساعت روی پوست من نیست.

  • علی ملتی

Homme I

Molinard

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی