گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطر Bois d’Ombrie از برند Eau D`Italie

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ

برند Eau D`Italie از اوناییه که تو ایران مهجور مونده و نیاز داره کشف بشه. یکی دو تا از عطراشو قبلنا تست کرده بودم که نظرمو جلب کرده بود. اینی که الا تست کردم Bois d’Ombrie هستش. پیشنهاد میکنم اینو رو کاغذ تست نکنین. نیاز به گرمای بدنتون داره تا پتانسیلهاشو نشونتون بده. 



عطر با بوی ترکیبی از تنباکو و چرم شروع میشه. البته به بینی من چرمش بیشتر به چشم میاد. توالی رایحه ها عین مسابقات دو امداد رسانیه، یک دونده میدوه بعد تا یک مسیری رو دونده قبلی و بعدی با هم میدون و در ادامه دونده بعدی میله رو بدست میگیره. بعد از ترکیب اولیه یک بوی چوبی ترکیبی از ویسکی و وتیور به مشام میرسه که ویسکی و حالت چوبی-الکلی اش قالبه. بعد نوبت به ترکیب چرم و برگ هویج میرسه. یک چرم سبز که با گذر زمان از زمختی و سیاهی رایحه کاسته میشه و به سبزی و روشنی اش افزوده میشه. گاهی بوی بخور و صمغ هم به مشام میرسه ولی خیلی کم. کلن بازیگر اصلی ترکیب سبز و گیاهی تازه است که تا آخر به همین شکل ادامه پیدا میکنه. 

عطر در ابتدا تاریکه و بعد سبز و روشنتر میشه. پودری و تلخه بخصوص در ابتدا. پخش بو و ماندگاریش متوسطه و عطار این عطر کسی نیست جز Bertrand Duchaufour .

  • علی ملتی

Bois d’Ombrie

Eau D`Italie

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی