گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرحی بر Guimauve de Soie از برند DSH

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

عطر Guimauve de Soie توسط برند DSH ، با یک هجوم تند از گل بنفشه و ریشه زنبق شروع میشه. اون حالت تند و پودری و دارویی ریشه زنبق اینجا نمایان هست. یک حالت تلخ و شیرین به عطر میده. عطرای داون تقریبا مثل طرح های سرج با تاپ نوت شروع نمیشه. برای همین بایست صبر کرد تا رایحه آروم بگیره و بپزه. زمان پختشو با چیزی پر نکرده. یک هیجان و هرج و مرج اولشون داره.



بعد مدتی که رایحه اون حالت تند، سبز کافوری- دارویی شو از دست داد، حالت گلی - پودریش خودشو نشون میده. در این مرحله رایحه شیرین و پودری میشه مثل لوازم آرایش یا کرم پودرهای قدیمی. بادوم و خزه بلوط هم اینجا خودنمایی میکنند یمقدار حالت خامه ای هم به ترکیب میدن.

در انتها رایحه در بیس خود شیرین میشه وانیل، کومارین و کاکائو خیلی مشهودن و یک ترکیبی مث رایحه های وانیل - کهربایی رو ایجاد میکنه.

در مجموع رایحه زنونه بنظر میرسه. برای خانومهای جا افتاده خوبه و همچنین زمان مناسب استفاده ازش شبها و فصلهای سرد سال هستش. موندگاری و پخش بو هم متوسط هستش.

  • علی ملتی

DSH Perfumes

Guimauve de Soie

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی