سیاستهای بازاریابی برندهای عطری
شرکتها برای فروش بیشتر محصولاتشون سیاستهای مختلفی رو در پیش میگیرن. یکی از این سیاستها که منجر به ریسک کمتری در فروش هست و بیشتر توسط شرکتهای عربی-چینی پیگیری میشه مشابه سازی عطرهای پرفروش دنیا با نامهای دیگه است که حدالمقدور در دام محدودیتهای قانونی هم نیوفتن.
این سیاست به همراه استفاده از مواد سینتتیک، مارجین سود کمتر و شیشه و بسته بندی ارزونتر باعث میشه شما رایحه عطرهای برندهای گرونتر رو با قیمتهای خیلی پایینتر داشته باشین. در نتیجه تعداد خیلی زیادی از مشتریها با درامدهای پایینتر به خیل خریداران میپیوندند و سود شرکت رو تضمین میکنن. چون عطر مشابه عطریه که امتحان فروشش رو پس داده به نوعی ریسک تقاضا کم میشه. یکی از این عطرا که تو بازار ایران بشدت موفق عمل کرده Raindrops توسط برند Ajmal هستش. این عطر بشدت شبیه Coco Mademoiselle توسط Chanel هست با این تفاوت که شما برای خرید دومی بایست چیزی حدود 500 تومن بپردازید در حالی که برای اولی فقط به حدود 60 هزار تومن نیاز دارید. این عطر در خانواده گلی- میوه ای قرار داره با یک زمینه کهربایی، رایحه ای که کمتر کسی پیدا میشه که ازش بدش بیاد . قیمت پایین به همراه ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی مناسب باعث شده فروش خوبی رو برای این برند تضمین کنه.
- ۹۴/۱۰/۲۷