گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

Qajar Rose

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

عطر Qajar Rose (رز قاجار) توسط برند امریکایی Parfums Lalun با یک تم شرقی-گل در سال 2012 تولید و به بازار ارائه شده است. اول از همه بگم طراح این عطر Maggie Mahboubian است که ظاهرا بایست یک ایرانی الاصل باشد. این عطر مردونه و زنونه هست و نتهای تشکیل دهنده آن گلاب ایران، فرَگونیا، چامومیل، انار، باریجه ، Ethyl decadionate و گل جعفری در تاپ، و در میانه گلاب ترکیه، گلاب روسیه، آرتمیزیا، زعفرون، قهوه ، توت فرنگی ، Phenyl Ethyl Alcohol و شمعدونی و در بیس نیز عود لائوس، سندل، روغن Buddhawood، امبرت، دانه سنبل خطایی، عنبرسائل، خسخس، کاکائو، نعناع هندی ، روغن چوب درخت کترفی (درختی در ماداگاسکار)و وانیل قرار گرفته اند. این عطر در محفظه 15 میل به قیمت 70 یورو ارائه شده است. من هنوز این عطرو استشمام نکردم ولی بشخصه عاشق عطراییم که از عناصر ایرانی توش استفاده شده که علاوه بر نام، انار، زعفرون، باریجه و رز از اون جمله اند. بیتابانه مشتاق تست اونم. امیدوارم ناامیدم نکنه.

  • علی ملتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی