گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

Iridum از برند DSH

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

عطر Iridum توسط برند DSH در سال 2013 بعنوان بخشی از مجموعه New Kingdom تولید شده است. با ترکیب بوی سرد و مدیترانه ای ریشه زنبق که با گرمای ادویه و بخور مصری ، این عطر در نظر عطار به تصویر کشنده وحدت بین آنتونی و کلئوپاترا می باشد. 



عطر در بدو اسپری شدن با یک بوی تند و تیز دارویی - کافوری ، پودری و گلی شروع میشه. بوی گل سریع از بین میره ولی اون حالت سبزیجاتی - داروییش باقی میمونه با یک حس کثیف و چرک و انیمالیک. در اینجا عطر خیلی مشابه نت میانی راشن تی میشه. بتدریج حس کافوری- دارویی عطر کمتر میشه و اون حالت چرک ، کثیف و انیمالیک باقی میمونه. این بو خیلی شبیه یکی اززیر نتهای چرم تو بعضی از عطرای چرمی مثل هنر جنگیدن جووی یا چرم عثمانی پارفوم د امپایر هستش اونجا که یک حس شهوانی از عرق کردن بدن رو میده و تا آخر به همین شکل ادامه پیدا می کنه.

عطر بوش معتدل به گرمه و فکر کنم برای استفاده تو پاییز مناسب باشه. رایحه اش یونی هستش متمایل به مردونه بخصوص بخاطر حالت انیمالیک آخرش.

  • علی ملتی

DSH Perfumes

Iridum

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی