گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

معرفی چند موسسه آموزش عطرسازی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

برای کسانیکه دوست دارند دوره های عطرسازی ببینند چند تا سایت و مرکز پیدا کردم. شاید مفید باشه:

انستیتو عطاری گرس در فرانسه: که شامل یک دوره 9 ماهه حضوری هست و فعلن حدود 12000 یورو هزینه آن می باشد.


مدرسه عطرسازی ژیودان: یک مدرسه حرفه ای که پذیرش آن از طریق امتحان ورودی میسر بوده و دوره آموزشی سه ساله ای را طی می کند.


سایت کارآموزی عطاری که منابع الکترونیک و آموزشی آنلاین مفیدی را در اختیار علاقمندان می گذارد. 


مرکز آموزش " بنیاد رایحه " که بیشتر به تدریس تخصصی فروش به کارمندان و افراد شاغل در بخش خرده فروشی عطر می پردازد.


دنیای عطرسازها مرکزی هست در تایلند که دوره های کوتاه مدت یک و دوهفته ای و همچنین دوره های آنلاین جهت آموزش مبتدی و تخصصی تر عطرسازی، بعلاوه جزوات ، مجلات و مواد اولیه مورد نیاز آن را تهیه و عرضه می کند.



  • علی ملتی

آموزش

دوره

عطرسازی

نظرات  (۹)

سلام
ممنون از اطلاع رسانی.
ای کاش تو ایران هم یه همچین موسساتی بود.
تشکر از نویسندگان گنتار
  • پریسا بنی ادم
  • درود بر شما 
    من دوست دارم عطرسازی و یاد بگیرم اما واقعا نمیدونم چطوری میتونم اینکار و بکنم محبت کنید بگید بهم سپاس

    سلام آیا دوره ای در ایران بصورت حضوری برگزار می شود که درکلاسهای آن شرکت کنیم

    پاسخ:
    سلام

    http://gentar.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

    سلام خسته نباشید ببخشید من واقعا عاشق عطر و عطر سازی هستم میشه راهنمایی کنید که تو شهر تبریز کجا هست که من برم اونجا اموزش ببینم مرسی اگه راهنمایی کنید 😍

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه در تبریز اطلاعی از کلاسهای مرتبط ندارم

    سلام من در مشهد هستم میخواستم ببینم جهت یادگاری کلاس های عطر سازی باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    سلام
    Payamnikzaban رو در اینستاگرام پیدا کنید.

    موفق باشید

    سلام ببخشید تو تهران جایی برای یادگیری عطرسازی هست؟!!

    پاسخ:
    با سلام

    در پاسخ به سوالات بالا لینک ارائه شده است.

    موفق باشید

    سلام ، در ترکیه موسسه ای رو  برای عطرسازی میشناسین ؟

    پاسخ:
    سلام

    نه متاسفانه

    سلام خسته نباشید

    میشه لطفا یه کارگاه آموزشی عطرسازی توو تهران معرفی کنید

    سلام .ممنون از اطلاع رسانیتون

    من اصفهان هستم آیا کلاس های آموزش عطر سازی  حضوری در اصفهان هست ؟

    اگر هست لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ:
    سلام
    نه متاسفانه. من  در این زمینه خبری نشنیدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی