گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فرگرنتیکا (2)

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

در ستون جستجوها وقتی روی perfumes کلیک کنید صفحه ای مشابه زیر باز میشود که بطور پیشفرض کلونها را به ترتیب معروفیت آنها نمایش میدهد. حال میتوان برای جستجوی کلون مورد نظر بر اساس مشخصاتی که نشان داده انتخابهای خود را ریزتر کنیم. مثلن میخواهیم کلونهای مردانه، زنانه یا یونی سکس یا بعضی از آنها را انتخاب کنیم ؟ از آپشن Gender این کار را انجام میدهیم. اگر بخواهیم در یک یا چند گروه بویای خاص جستجو کنیم از آپشن Olfactory Group استفاده میکنیم. اگر بخواهیم جستجو از برندهای خاصی صورت بگیرد از Designers استفاده میکنیم. و اگر بخواهیم جستجو محدود به تولیدات از کشورهای خاصی باشد ، آپشن Country به ما کمک خواهد کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید مثلن کلونی از برندهای مرتبط با اتومبیل سازی یا ... جستجو کنید Industry به شما کمک خواهد کرد. در این آپشن اگر بخواهید برندهای نیش را سرچ کنید عنوان Fragrance را انتخاب کنید. 
ممکن است عطرهایی مناسب برای سنین بالا یا زیر 25 سال بخواهید. گزینه ای برای این منظور هم وجود دارد. در نهایت اینکه بخواهید عطرها بر اساس معروفیت، فصلها و یا زمان مناسب مورد استفاده در شبانه روز نشان داده شوند نیز در دکمه های رادیویی آخر قابل انتخاب هستند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی