گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطرMusc Nomade از برند Annick Goutal

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

من راستش خیلی از مشک و زیر مجموعه هاش خوشم نمیاد. عطر Musc Nomade Annick Goutal اما یک داستان دیگه داره. یک ترکیب خیلی خوب مشکی- کهرباییه. عطر با یک بوی شیرین متالیک از مشک شروع میشه منتهی از پیش بوی تار و گرم کهربایی حس و حال عطر رو عوض میکنه. ترکیباتی مث امبرت، لابدانوم و لوبیای تونکا اینجا برای تزیین اون کهربا استفاده شدن. 



فکر کنم اگه با یذره پچولی و یا سیوت رایحه رو چرکتر و حیوانی تر میکردن یک شاهکار از توش در میومد. در انتها هم بوی آشنای بیشتر عطرای کهربایی تکرار میشه. بویی شبیه اونچه اغلب تو خشک شوییها استشمام میشه.
پخش بوش متوسطه ولی ماندگاریش تا یکی دو ساعت خیلی خوبه منتهی منبعد یکدفعه افت میکنه و تا 6-7 ساعت بعدی خیلی نزدیک پوست میشه.

  • علی ملتی

Annick Goutal

Musc Nomade

شرح عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی