گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرح عطر Amber از برند Roja Dove

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

نمیدونم تصوری که از یک عطر کمپلکس دارین چیه ، اما Amber Roja Dove قطعا یکی از آیکونها تو این زمینه است. وقتی این عطر رو بو میکنم یاد یک موجباز توی اقیانوس میوفتم که چطور از یک موج با مهارت و زیبایی به موج دیگه سر میخوره و یا تارزان که از یک شاخه به شاخه دیگه میپره.



عطر با بوی ترکیبی و ترش برگاموتی - مرکباتی - اسطوخودوسی شروع میشه اما خیلی طول نمیکشه که کثیفی پتچولی خودشو تو سینی کهربایی نشون میده. پتچولی بعد چند لحظه عین یک بندباز میره کنار و کهربا با یک بُعد گلی خیلی لطیف (رز و شمعدونی) و شیرینی وانیل و کومارین میاد تو صحنه. بعد که نمایششون تموم شد دوباره ترکیب کهربا و پتچولی با همکاری یذره رزین و ترشی ترنجی- مرکباتی دوباره میان تو صحنه برای مدت زیادی میان دار میدان هستند. 
در انتها بتدریج کاکائو و وانیل میان به میدون و عطر از ترشی به شیرینی تغییر ذائقه میده و بوش شبیه دکه این پشمک فروشیا میشه گرم و شیرین و خوشمزه.
در مجموع بوی این عطر بالسامیک، کمی کثیف ، کهربایی، گرم، ابتدا ترشتر و در انتها شیرینتر، وانیلی-کاکائویی هستش.

  • علی ملتی

Amber

Roja Dove

شرح عطر

کهربا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی