گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

گنتار

گنتار به معنی رایحه و بو در پارسی کهن بوده است. این صفحه در ارتباط با رایحه، عطر ، ادکلن و موضوعات مرتبط ایجاد گردید.

از آنجایی که بعضی از مطالب منتشر شده در سطح فضای مجازی در ارتباط با صنعت عطر، ادکلن و رایحه نادرست می باشد، این پیج در جهت اصلاح و گسترش تعاریف، دانش و اطلاعات در این زمینه و پالایش فرهنگ عمومی در این فضا ایجاد می گردد. خیلی از مطالب موجود در این صفحه قبلا توسط نگارنده و دوستانش در صفحه انجمن عطر ایران در فیسبوک ارائه شده اند. ولی بعلت عدم دسترسی و مشکلات ساختاری در فضای فوق الذکر، دوباره اینجا گردآوری و دسته بندی شده اند.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شرحی بر L'Instant de Guerlain pour Homme از برند Guerlain

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ق.ظ

یه عطر بسیار خوشبو و شیک که میتونه نسخه بهار و تابستونه ورژن اکستریمش باشه. رایحه اولیه این عطر نسبتا خنک و شاداب با رایحه گریپ فروت و کمی لیمو هست، که مقدار زیادی رایحه تند نوع خاصی از گل بادیان رومی اونو در بر گرفته. کمی رایحه های چوب و جنگلی و شیرین هم وجود دارن که در کنار رایحه ملایم کاکائو ترکیب بسیار خوشبو و عالی ایجاد میکنن. تندی اولیه به خاطر نوعی گل خاص از خانواده بادیان رومی هست که بوی تند و خیلی منحصر بفردی داره و بوی عجیب و خاص و متفاوتی به این عطر میده.



در ادامه رایحه گل بادیان ضعیفتر میشه و رایحه های چوب و جنگلی کمی قویتر که رایحه قویتر کاکائو و مقدار بسیار کمی رایحه های گلها اونو همراهی میکنن. همه رایحه ها به طرز بسیار هنرمندانه ای با هم مچ شدن و همه چیز سر جاشه و توی ذوق نمیزنه. خیلی خوب همه چی با هم بالانس شده که واقعا کار هنرمندانه ای هست. پخش بو و ماندگاری مناسبی داره اما توقع زیادی هم ازش نداشته باشین. کار بسیار باکیفیت و شیک و خوشبویی هست. من شخصا خیلی دوسش دارم. هر چند برادر کوچیکترش یعنی ورژن اکستریم یه سر و گردن از این بالاتره اما اون برای فصل پاییز و زمستان مناسبه و برای بهار و تابستان زیادی قویه.


نگارنده: مصطفی (Kain) 

  • علی ملتی

Guerlain

L'Instant de Guerlain

pour Homme

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی